يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر جواد آتشبار (غافل)
آخرین اشعار ناب جواد آتشبار (غافل)
|
.....«مُســلِمِ ایمانی».....
آنکه داده ست به ما ، درس غزلخوانی را..
داده بر چـــــشـــم دلـــم ، حالتِ بارانی را..
کُفـرِ چشـمانِ سیاهش ، دل و دین را بِبَرد..
کرده مُــرتد نِگــهَــش ، مُســــلمِ ایمانی را..
یوسِف هر چند عزیزست ، نِگر یوسِف ما..
به غلامی بِـــبَـرد ، صَــد مَهِ کنـــــعانی را..
همه از اوسـت اگر ، جاه و مَـــقامی دارم..
داده بر مـــورِ دِلم ، تَخــتِ سُلیــــمانی را..
سائلم من به دَرَش،از دل وجان مُلتَمـِسَم..
تا که بر مـــن بِدَهَد ، مَنـسَـــبِ دَربانی را..
شبِ زلفِ سیَهَش،هست چه تاریک ودراز..
دوست دارم بخدا ، این شَـبِ ظُلـمانی را..
یارب این دورهٔ هجران،چِقَدَرطول کشید..
تو بِه پایان بِــبَـــر این ، دورهٔ طولانی را..
نقــطهٔ خالِ لَبــش ، روحِ مـــرا تازه کُـــنَد..
گو نَپوشــــَد زِ من آن ، نقــطهٔ روحانی را..
غزلم گشت تمام و ، حَسَـناتَش باقی ست..
به خــــدا می سِــپُرَم ، آن مَهِ پنـــهانی را..
#جواد_آتشبار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به خــــدا می سِــپُرَم ، آن مَهِ پنـــهانی را..