جمعه ۲ آذر
قاب عکس شعری از محمدنبی یاری
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۱:۵۶ شماره ثبت ۴۵۴۸۳
بازدید : ۵۳۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب محمدنبی یاری
|
تواین چندساعته /که رفتی ازخونه/
تموم گلدون ها/ زرد وپژمرده/
تموم خونه انگاری خبردارن/
که تونیستی دیگه /توی این خونه/
تواین چند ساعته/چشم من خیس/
داره قلب من/میگیره توسینه/
تموم خاطرات/ توعزیزم/
جامونده توی خونه/تواطاقت/2
تورفتی ومن/تنهاشدم باز/
باغربت وسکوت/درودیوار/
باتنهایی و/گریه های هرشب/
دارم تنها/می سوزم ومی سازم/
تورفتی ومن/تنهاشدم باز/
باغربت وسکوت /درودیوار/
باتنهایی و/گریه های هرشب/
دارم تنها /میسوزم ومیسازم/
تواین چند ساعته/که رفتی ازپیشم/
باقلبی/شکسته وپردرد/
میرم باز میشینم/تواتاقت/
میدوزم چشم هامو/به قاب عکست/
همون قاب عکست /که یه روزی/
گرفتیم عکسش و/باهم دوتایی/
دوتایی/ دست تودست هم لب ساحل/
نشستیم /روی شن های داغش /
باهمون حالت /توچشمام خیره بودی/
میگفتی /عاشقتم هرجوری/
حالاازاون حرف ها/چی مونده باقی/
یه مش خاطره و/یه قاب عکست/
تورفتی ومن/تنهاشدم باز/
باغربت وسکوت/درودیوار/
باتنهایی و/گریه های هرشب/
دارم تنها/می سوزم ومی سازم/
تورفتی ومن/تنهاشدم باز/
باغربت وسکوت /درودیوار/
باتنهایی و/گریه های هرشب/
دارم تنها /میسوزم ومیسازم/لق
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ای زیبا و غمگین
شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) تسلیت باد