يکشنبه ۲۷ آبان
من عاشقم پندم مده ، با زهر خود قندم مده شعری از معفر صید محمدی (هاوار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۴۵۱۸۹
بازدید : ۳۵۹ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
مِي نوشم از پيمانه ات ؛ زان پس شوم مستانه ا ت
؛مدهوشم از خمخانه ات ، تو شمع و من پروانه ات
چشمت جهانم مي کني؟، يا قصد جانم مي کني؟
در غم نهانم مي کني ؛ جانا منم ديوانه ات
سرگشته ي رويت منم ؛ دلبسته ي خويت منم
آشفته چون مويت منم؛ قبله گهم کاشانه ات
آن سيرت نيکوي تو؛ مه کي بود چون روي تو؟
مي کِشَدَم به کوي تو ؛ زيبا گل گلخانه ات
محراب من اَبروي تو ؛ ،بختم بود چو موي تو
کاش جَعد تو در توي تو، باز شود بر شانه ات
من عاشقم پندم مده ، با زهر خود قندم مده
بر پاي دل بندم مده ، دام بنه من دانه ات
معفر صید محمدی( هاوار)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا عاشقانه عارفانه