چهارشنبه ۱۶ آبان
کیست سامان بدهد این همه ویرانی را ؟ شعری از معصومه نادری(دختر زاگرس)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۴۵۱۵۳
بازدید : ۱۱۳۲ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر معصومه نادری(دختر زاگرس)
آخرین اشعار ناب معصومه نادری(دختر زاگرس)
|
چرخ آموخت به من رسم پریشانی را
همچو طوفان تنش و بی سر و سامانی را
نکهت باد بهاران؛ توئی ای دوست بیا
تا ز شوقت به سر آرم شب طوفانی را
درس این عشق پریشان تو به من آموختی
بال و پر سوختن و رسم پشیمانی را
آه از این جان ،شده زندانی جور تن ما
برده از خاطر خود لذت خوش خوانی را
تن و جان دلم از جور خزان خشکیده است
کیست سامان بدهد این همه ویرانی را ؟
معصومه نادری (دختر زاگرس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست