يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
ای د ل دلارام تو ، ا لـــهــــه ی نـاز کیست؟
از سر شب تا سحر هـــمدم و هــمراز کیست ؟
گه چو فرهادم و گاهی همچون مجنون
شهرزادقصه گویم ؛اینک قصه پرداز کیست ؟
امـروز که مـوســم سـیر وگشت وگــذار است
آن بلــبل عـا شــق سر گــشـته ی ســاز کیست ؟
در فراقت ای نازنین ؛جاریست اشکم بر زمین
آهنگ"شدخزان" عمر م ،آوای گوش نواز کیست ؟
هر کس دچار عشق گشت؛ مجنون وآواره گشت
به میخانه و کنشت ؛ در پی آواز کیست ؟
حکایت کـبـوتر با کـبـوتر ، باز با باز
ندانم من کدامم؛دلم در تب پرواز کیست ؟
دلباخته ی که ای نگار؟ هردم توئی در یاد یار
کـز شــور بخــتــیـت "هاوار" این مـرغ تو غاز کیست ؟
معفر صید محمدی (هاوار)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.