شنبه ۲۶ آبان
زمان به اندازه بیست و دو سال دوید... شعری از علی حاتمیان
از دفتر سلام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۳۰ شماره ثبت ۴۴۹۶۴
بازدید : ۳۷۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب علی حاتمیان
|
زمان به اندازه کافی گذشت
بیات شدند ترانه های عمرم
تمام روزنامه ها باطله شدند
کهنه شد دلخوشی آمدنم...!
زمان به اندازه بیست و دو سال دوید
و مرا جا گذاشت در لابلاي ثانیه ها !
که باور کنم چقدر بدبختم...
که باور کردم به اندازه خودم بدبختم...
عقربه میگذشت و نیشم میزد
و بلند میشد صدای رگبار خاطرات...
کسی در عقبه ی ذهنم فریاد میکشید
و سکوت میکرد روبروی چشمانم!
نفس، نفسم را کم آورد
و سکوت، حرفهایم را پس داد...
زمان گذشت و مرا باطل کرد
زمان دوید و مرا جا گذاشت...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
تلخ امازیبا بود
این عقربه هاهم
مرا رعایت نمی کنند
مرا که سالها درسراب غم
سرگردانم
بداهه