چهارشنبه ۱۶ آبان
متهم شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۱۵ شماره ثبت ۴۴۸۹۷
بازدید : ۵۷۵ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
اگر بیائی و پایم ز مچ قلم بکنی
گمان مکن بتوان روی بنده کم بکنی
ز هر گناه به دورم فقط توانی، من
به جرم عاشقی و عشق متهم بکنی
دلم به جوش و تو مهمان اولی آنجا
برای فالِ کِه پیوسته قهوه دم بکنی
کبوتر دل من برگ سبز زیتون داشت
چرا عذابِ چنین مرغک حرم بکنی
به پیش چشم- جهان دگر ترا باشد
اگر خلاصِ خو د از پیچش کلم بکنی
تا آب گِل برود پاک و صاف گردد باز
بهانه ی دگری بعد از آن علم بکنی
هر آنچه جور نمائی به جان خریدارم
اگر چه ترس بدارم به خود ستم بکنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.