سه شنبه ۱۵ آبان
دیگر کنارت نیستم شعری از وحید فرزانه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ۰۴:۱۶ شماره ثبت ۴۴۸۹۵
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب وحید فرزانه
|
من از تو دل را کنده ام، نه بیقرارت نیستم
با هرکه میخواهی برو چشم انتظارت نیستم
پُراز هوای عشق تو دیگر نخواهم شد عزیز
از خاطرم تو رفته ای در گیر وُ دارت نیستم
چه کرده ای بامن ببین عشق قدیمی ًم که من
عمری دچارت بودم و دیگر دچارت نیستم
من عهد ماندن بسته بودم با تو روزی امـا
شد راهمان از هم جدا من در قطارت نیستم
میخواستی باتو بمانم آنچه میخواهی شوم
از کوی تو من میروم مرد ِ اِسارت نیستم
عمری کنارت بودم و عمرم تلف شد پای تو
عمری کنارت بودم و دیگر کنارت نیستم
#وحید_فرزانه
#بهمن_1394
#مستفعلن_مستفعلن_مستفعلن_مستفعلن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از کوی تو من میروم مرد ِ اِسارت نیستم
عمری کنارت بودم و عمرم تلف شد پای تو
عمری کنارت بودم و دیگر کنارت نیستم
درود دوست خوبم افرین احسن مرحبا گرانقدر