سه شنبه ۱۵ آبان
حواسم بهت هست شعری از حمیدرضا عاشوری (حامی)
از دفتر baran نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۲۳:۳۷ شماره ثبت ۴۴۸۳۴
بازدید : ۹۵۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)
|
حواسم بهت هست
میدونم که دیگه
نمیخای بمونم
چشات اینو میگه
بذار قصه ما
تموم شه همینجا
که تنهایی با من
هم آغوش اینجا
میرم تا که قلب
تو آروم بگیره
میرم تا که عشقت
تو قلبم بمیره
نمیخای بمونم
شاید قسمت اینه
چشات میگه بامن
دلت غم نشینه
صدات دیگه جنس
جدایی رو داره
میخندیو اما
دلت بیقراره
میدونم که دیگه
ازم دل بریدی
میدونم که با من
به آخر رسیدی
میرم تا که قلب
تو اروم بگیره
میرم تا که عشقت
تو قلبم بمیره
حواسم بهت هست
میدونم که دیگه
نمیخای بمونی
چشات اینو میگه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.