جمعه ۲ آذر
هستی من برای تو شعری از سارا طاهری
از دفتر دلنوشته های سارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۴۴۷۲۵
بازدید : ۹۰۲ | نظرات : ۵۷
|
آخرین اشعار ناب سارا طاهری
|
وقتی نباشی میشکنه بغض من و وفای تو
تو خوب میدونی خوب من،دلم شده فدای تو
مدام بهونه میگیری،شاید که سرد شه دل من
از این تو بدترم بشی،من می مونم به پای تو
بین من و تو وَ بذار،نه صد تا خط فاصله
ببین که من خود توام که میخرم بلای تو
خودت بگو که انصافه شرط واسه عشقم بذاری ؟
من که همیشه راضیم،رضای من رضای تو
مثل نیاز نگام نکن اگر که قلب تو سینته
خدای قلب من تویی،شاهدمه خدای تو
از غم دوریت میمیره همین روزا این دل من
دلم که چیزی نیست،ببین هستی من برای تو
سارا طاهری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.