جمعه ۲ آذر
آواره ام 1 و 2 شعری از كرم الله كريمي آبدانان
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۴۸ شماره ثبت ۴۴۷۰
بازدید : ۸۲۹ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر كرم الله كريمي آبدانان
آخرین اشعار ناب كرم الله كريمي آبدانان
|
آواره ام 1
آواره ام
نه آواره ی چادر نشین
بیا و به تماشا بنشین
جامه ی کهنه ی مرا
که جای دشنه و درد است
بیا وببین تنهاییم را
آواره ام 2
آواره ام
آواره ی طبیعتی مرده و سیاه
که در آتش و دود
به خواب رؤیاها رفته و خاکستر شده است
نه زمزمه ای
نه پرنده ای
نه پنجره ای
که زنده کند
طبیعت نگاهم را
کلبه ها ویران و
قاب پنجره های دیروزی
در آوار دگرگون شده است
نه باغی
نه باغچه ای
که شکوفه دهد
نه چشمه ای
که به عشق گُل خاکستر شده ای
به جوش آید
کدام گُل
کدام خاکستر
که نسیمی دوباره آغاز به وزیدن کند
و نوازش دهد چهره ی غبار آلود مرا
چه خوش است
با طبیعتی که دیروز مرا در آغوش می گرفت
امروز خاکستر شوم
کرم الله کریمی-آبدانان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.