جمعه ۲ آذر
دوست دارم شعری از پیمان سلیمی
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲ شماره ثبت ۴۴۳۴۳
بازدید : ۶۲۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب پیمان سلیمی
|
همه میگن دیوونم
خودم اینو میدونم
این شعرو میگم بدونن
عاشق عشقم میموونم
خیلی دوست دارم ولی باور نداری
مثه اسفند رو آتیشم و تنهام میزاری
یعنی میشه دلم طاقت بیاری؟
از این دوری از این سردی همش هق هق نباری
یه بار عشقم عزیزم تو بگو یادم که هستی
یه بار هم که شده تو هم بگو دوسم داری
من که همش دل به دلت دادم لااقل بگو خوبه حالت
دله من به درک بشه مال دلت
غصه که میخوری غم میاد تو چشات تو که یادت نمیاد
میبینم غمو تویه چشات عذابم میده خیلی زیاد
میبینم مثل یه تیکه یخ شدی دوس نداری منو دیگه بگو
چشامو نگاه کن چی تویه چشامه حرفی که اون داره میگه بگو
من که تو رو دوست دارم خیلی زیاد
آخه مثه من تو رو کی واسه خودت میخواد
تنها میشم اگه نباشی پیشم
تو که نمیخوای دیوونه تر از اینم بشم
اگه روت حساسم چون عزیزی واسم
این شعر رو میگم تا نگی بی احساسم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.