سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
آخرین اشعار ناب مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
|
سلام بر عزیزان ِ دل
این سه کوتاه در حین خواندن اشعار دوستان به ذهنم رسید امیدوارم ارزش نگاه مهربان عزیزان را داشته باشد
دوستان گلم مثل همیشه منتظر نقد استادانه همگی حتی به اندازه جمله ای کوتاه هستم
امان از بی درمان درد
افیونِ بد مست
زشت هیبت و بد لگام
سوارِ بر گرده ات
نتوان فرار
بیگاری ِ بی مواجب
به پهنا و بلندای عمر
اسیر را
آنقدر می دانم
که پس از نابترین قصۀ دورانِ بلوغ
همچو دستی... خالی
مانده بیرون از خاک
همه آوارِگیم….
تا هنوزم بر جاست
قصۀ من تا همیشه جاری
آسمان هم دیگر
به من ِ مست نگاهی نکند
هیچکس در تهِ افکار و دلش
چو منم پست، نگاهم نکند
همه گویند تویی
باعثِ مرگِ باران
راست گفت عابر ِ کویِ رندان
شهره شهر که هیچ ، شهرۀ آفاقم من
ارادتمند همگی
مرتضی اربابی حکم آبادی(مسیح)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.