شنبه ۳ آذر
امید شعری از مجنون ملایری
از دفتر عشق یکطرفه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ ۰۱:۵۸ شماره ثبت ۴۴۱۱۷
بازدید : ۷۳۹ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
منبهدنبالکسیمیگردم
کهشودسنگصبورمنودل
ذرهایعلطفهلازمدارم
ونرانندمراخویشانم
ازدلخویش
چونکهمنتنهایم
تنهاترازسایهخویش
.............................
گلیاس
کاشمیشد
کهکسیمیامد
بهدلمنمیداد
بذر یکیاسسفید
تابکارمبهگلداندلم
ودهممنآبش
ازرگوریشهخویش
...............................
انلحظهکهمویخودپریشانکردی
یکعمرمرااسیروحیرانکردی
درراهوصالتوزجانبگذشتم
ازکردهخودمراپشیمانکردی
...........................................
آنلحظهکهعشقمنبدلجاکردی
منسوختم.وتوبازحاشاکردی
گفتمکهمگرتوعهدخودبشکستی
باگریهفقطمراتماشاکردی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.