دوشنبه ۲۸ آبان
آقای مهربانی شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۱۹ شماره ثبت ۴۳۹۹۵
بازدید : ۷۲۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
تا افق دیــده قـرمزِ پر رنگ میشود
حال وهوایسیـنه غمآهنگمیشود
گـــوئی گــــرفته دل شمس عالمتـاب
آقـــا٬دلــم برای شمـــــا تنگ می شود
سختاستدوریتآقایِمهربانیها
ازهجرانِ تونرمْ دلِ سنگ میشود
وقتیکه نامشمامیرسدبه گوشمن
آنلحظهدلودیده هماهنگمیشود
هرگــزولایِ تـــواز دل نمی رود آقــــا
بینِ دنیاودلچه بسا جنگ میشود
یادِ غـــــریبی ودلتنــــگی شمــــــامـــولا
دستهایمانزِغصهچوآونگمیشود
گربشنوم که ظهــورِ شما عقب افتد
آنجاستحامیِدلخستهمنگمیشود
برچشمها٬چــونهیپایْ٬ازسَرِعشقت
دنیا تمـام ٬ با تو همــاهنگ می شود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا
در وصف انتظار
دستمریزاد
اجرتان با بی بی دوعالم