جمعه ۲ آذر
نِشتر شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴ شماره ثبت ۴۳۹۴۲
بازدید : ۸۱۷ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
شده از دست خودت پر بکشی گریه کنی
قفسی غصه به بستر بکشی گریه کنی
تبری هیچ شده شاخه ی سبزت بِبُرد
آه ِ یک جنگل وُ سنگر بکشی گریه کنی
نفسی تازه کنی خاطره ها زنده شود
از دلت ریشه ی نِشتر بکشی گریه کنی
سبدی گل بخری دور ِ خودت پرسه زنی
پرده را سایه ی دلبر بکشی گریه کنی
به قراری که نباشد دگر از او خبری
بروی شعله به دفتر بکشی گریه کنی
تب ِ هر لحظه غمت ، فاصله ها را بِکِشد
هی به این ثانیه ها سر بکشی گریه کنی
شده خاموش شوی تا بِکُشد درد تو را
غزلی خسته به آخر بکشی گریه کنی
محمد محسن خادم پور - 1393
و با تشکر از آقایان استاد نوید دانائی و احسان صادقی که هرکدام به شکلی با این غزل همراه شدند1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی زیبا و دلنشین