چهارشنبه ۱۶ آبان
ستمگری شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۴۳۸۳۷
بازدید : ۶۳۷ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
بدون هیچ سئوالی ستمگری از توست
دلم تو برده ای اول که دلبری از توست
تو اشتباه نکردی و من گنه کارم
وکیل و مدعی و حکم و داوری از توست
همیشه چهره پر خشم تو کنم دیدار
تبسّمی به عوض کار بهتری از توست
جواب نامه تلخت با جان خود دادم
نوشته ای که همین بار اخری از توست
بدون هیچ قلم چهره ام نمودی پیر
چنین هنر به خدا کار دیگری از توست
برای اینکه دلت را بیاورم در دست
اگر چنین زده ام خود بهر دری از توست
مرا که حرفه ز رازو رموز امواج است
شدم اسیر در این سلک شاعری از توست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.