يکشنبه ۲۷ آبان
شعر مردانه شعری از میناا عباسی
از دفتر برکه ى دلتنگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ۱۸:۱۳ شماره ثبت ۴۳۷۲۱
بازدید : ۹۴۲ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب میناا عباسی
|
باز خودکار دست میگیرم،تا شوم شعری از تو مردانه
تا به دورت بگردم و اینبار..تو شوی شمع و من چو پروانه
گل منم ،رنگ و بوی من از توست،باغبان...نه...تو آفتاب منی
پرتوی مهر از تو میتابد،تا شوم من شبیه گلخانه
در نگاهت هزار شیر نر است،چشم هایت همیشه مغرورند
مات و مبهوت برده از من دل،جذبه های نگاه مردانه
بازوان ستبر تو قلعه ست. قد و بالای تو دژی محکم
چشم بد دور باشد از تو "مرد"هرگز این دژ مباد ویرانه
دشت شبرنگ موی تو انگار برف باریده چند جا مانده
سرزمین سر بلند تو را ،با نگاهم زنم کمی شانه
ملک قلبم حریم سلطنتت..ای تو تعبیر عشق در واژه
می نشینی تو با شکوه و شعف بر سر تاج و تخت شاهانه
از تو باید حماسه میخواندم،از تو باید شبیه فردوسی
طفل نوپای شعر من چه کند در نبرد هزار افسانه...
#میناا_عباسی..
تقدیم با تمام عشق و احترام به همسرم...😍
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.