سلام گرامی دوستان :
با تشکر از تمام عزیزانی که در این سایت مشوق و همراه من بودند و دلگرمی وجودم در شعر ناب
این چند سطر بداهه هایی بودند که در جواب بعضی از آثار دوستان گلم نوشته بودم و دوست دارم نقد و نظر همگی شما رو بدونم
لطفأ منو از نقد تراوشات ذهنی این حقیر محروم نکنید ...با جان و دل خریدارم
التماســـــــی به خدا کرده ام از عمق وجود
وتو را خواستــــــــه ام روی نمازم به سجود
ای کـه با کوچـه عشق الفـت و انسی داری
باز هم ســر به هوا مات شدی، ماتِ شهود
...................
فکر کردن به تو حتــــــی ، مصیبت دارد
مات ماندن به نگـــــــاهت حقیقت دارد
من از اعمــــال دل و رنگ رخم فهمیدم
ناز چشمان تو خود ، گاه ِ شریعت دارد
..................
بی سبب در دلم انگـــار خدا را دیدم
شایدم در پی دلــــــدار خدا را دیدم
اگر از خانه معشوقه گــذر بود تو را
بین که در لحظه دیدار خدا را دیدم
................ و پاورقی این صفحه :
سر حط بنویس
آزادی...
چه کلاه گشادی است
برای اپوزیسیونِ مــــــا
به کام سیاست زده های اُمی
برای نشنیدن چکاچک شمشیر های از نیام در آمده
درود .
«مسیح» دی ماه 1394
درودبرادرخوبم مسیح
هرسه زیبا بودند