جمعه ۲ آذر
مردي از تبار آفتاب و حماسه شعری از ياشار حسنيني
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۴۳۳۷
بازدید : ۸۷۳ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب ياشار حسنيني
|
طغيان جنون ست سفله هايي كه از مرز آشوب مي گذرند و در باجگاه نفرين طمع شرف را به رشوتي ناچيز تازيانه مي زنند و چنان در جلوه هاي ظهورشان زار مي نمايند كه پنداري هر دم مرگ از دق الباب خاطرشان ناگهان سرد گذري كند .
هم پياله گان مترود خرافه در جرگه هاي دسيسه و فرياد . تازنده نافذان بي وقار دروغ با هيبت سوداگرانه ي هر درد تا تبسم و هيهات شبانه .
پير خرناسه هاي كفر به گوش آشفته ي آفرينش بر رسالت بي توان حضور
و جدال بي وقفه ي وجدان در شيار بي اعتناي منيت تا طلوع فاتحانه ي مردي از تبار آفتاب و حماسه .
آه اين را از درون فهم ديگري ست كه بر گرد انزجار زندگي خفت نمناك پوسيدن ست و ميلاد لاله ها و شقايق ها ديگر تفسير سرخ شهامت نيست .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.