دوشنبه ۲۸ آبان
دل تنگ شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۴۳۱۸۰
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دلِ تنگم نظـــر ســـــویِ تـــو دارد
نــگه بـــر تــــارِ گیســـوی تـــو دارد
روم درسایه اش هرجاکه بینم
نشـــان از طاقِ ابــرویِ تـــو دارد
نبـــاشد غیـرِ تـو کَس در خیالش
چـوالفت با دل و خــویِ تودارد
دلِ حامی بُوَد مســـرور چــونکه
سکـــــونتگاه در کـــــویِ تــــو دارد
گلِ نرگس که زیبایِ تمـام است
حســــــادت بـــر گُلِ رویِ تــو دارد
بُوَدشادازاسارت چون به دستش
کمنـــــــدی نــــــاز از مـــــویِ تــو دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.