جمعه ۲ آذر
دل من خوب بلد است!! شعری از آرزو پناهی(باران)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ ۰۸:۵۴ شماره ثبت ۴۳۱۱
بازدید : ۱۱۲۸ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر آرزو پناهی(باران)
آخرین اشعار ناب آرزو پناهی(باران)
|
[center][img]http://www.uploadtak.com/images/4jz1z6yedmu2iht1lj7.jpg[/img]
دستهایت را سایه بان چشمهایم کن
عشق ،دیده گانم را کور کرده رفیق
تنفس کن !!
بوی جزغالگی این جگر است
پر کرده فضا را به وفور
دست بر چانه افکار زنَم
به افق خیره و بارانی شَوَم
بیا
.
.
.
.
چشمهایم کور
جگرم سوخت
دست بر چانه افکار
شاهد یک افق بارانی شد
ولی!!!
از عشق زمین سیر نخواهم شد.
حال من خوب است!
خوبی تو ما را بس!!
دل من خوب بلد است
در خودش سخت بگرید!!!
تو باور کن!!!
آرزو (باران)
[/center]
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.