شنبه ۲۶ آبان
این پنجره عاقبت پرتگاه خواهدشد شعری از علی حاتمیان
از دفتر کلمات سیاه من نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ۰۰:۱۸ شماره ثبت ۴۲۸۹۷
بازدید : ۵۱۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی حاتمیان
|
نه من همان پسرک عاشق پیشه ام
نه تو به عاشقی دل میبندی
زمستان بد به مردم نمیکند،
زمستان از دید من سالار قشنگی ست!
از آن بچگی هامون چه خبر؟
از آن خواب پله های ترقی!
تو نیستی و دل گلایه میکند
از این زندگی که هيچگاه قشنگ نیست
تو از دل من سالهاست دوری
من و دل و خرابی و دلتنگی
فدایی ندارد و نداشته است
دلی که بدون تو هیچگاه قشنگ نیست
در آخرین نگاه از بی میلی هات،
میشد دید که زندگی به دیدگانت قشنگ نیست
من از تو و خودم دل میکنم
هر چند که دل نکندن هم دیگر قشنگ نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.