چه فردایی، اگه اینجا نباشی .... چه لبخندی، اگه اشکی بریزی !؟
میخوام تنها همیشه با تو باشم .... فقط با تو – تو که خیلی عزیزی !
حالا که جای تو خالیه اینجا .... دلم بی تو به تنهایی رسیده
حالا که قلب نا امید ِ تنها .... به این دیار غصه پر کشیده
میخوام از تو ترانه ای بسازم .... با عطر بهترین گُل های دنیا
که شاید قصه ی عشقی بمونه .... با اسم خوب تو برای دنیا
چه آهنگی، اگه آه ِ دل تو .... به سوی آسمونا پَر بگیره
چه غمباره همون قصه ی عشقی .... که با مرگ ِ من و تو سَر بگیره !
دلم خوش بود که با یاد تو هستم .... تو این شب های گُنگ ِ بی ستاره
میخوام با یاد تو تنها بمونم .... اگه این بُغض لعنتی بذاره !
...امیدوارم در آینده ای بسیار نزدیک پس از ساخت آهنگ های مورد نظر که اکنون در دست تهیه اند، کارهای تازه ام را با صدای خوب و آشنای بعضی از خوانندگان مشهور بشنوید...
با آرزوی سربلندی همه یاران هنرمند و شاعران نازنین و فرهیخته تارنمای شعر ناب
سایت زده بود امروز تولد شماست و منتظر بودم شعر جدیدی بفرستید و اونجا تبریک بگیم که نشد
تولدتون مبارک و ادامه زندگی را هم پیروز باشید انشالا