جمعه ۲ آذر
برایم دعا کنید شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۴۲۷۰۴
بازدید : ۱۶۲۹ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
امشب دلم گرفته برایم دعا کنید
این لطف را به نیت ِ رفع بلا کنید
دردی کشیده ام که نیاید به گفتگو
فکری به حال خسته دلی مبتلا کنید
سیلی عظیم خانه وُ خوابم ربوده است
دستی پناه ِگمشده ای بینوا کنید
خون دلم به سفره ی غمها حلال شد
شب خورده را به نیم نگاهی رها کنید
عطری خوش از حوالی فالم نمی وزد
انگار با شماست که با من وفا کنید
ناباورانه غصه بساطش گشوده است
دیگر قلم شکسته برایم دعا کنید
محمد محسن خادم پور -1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.