جمعه ۲ آذر
شکوفه های سیب شعری از آرزو پناهی(باران)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۱۷ شماره ثبت ۴۲۶۵
بازدید : ۱۳۱۸ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر آرزو پناهی(باران)
آخرین اشعار ناب آرزو پناهی(باران)
|
پنجه سردِ فراموشی را عبورِ خاطره ای به گوشه گیری فریب خواهد داد بزاقت را در کام بخشکان که شیرینیِ قندت بنشیند به دهان گریزی نیست از شرمِ کرسی تو چراغ ماه می سوزد -با رنگ طلا- و شعله انار مغرور با برقِ مهتاب جان میچکاند بر تنِ تو بانویِ بیخیالِ باد برایت قاصدک میرقصاند فاصله بر بامِ خانه میگرید چشمهایت را ببند که آرزوهایت از سفرِ آسمان باز می آیند و صفحه انتظارت -با شوخی باد- تا ابد بسته خواهند شد تقویمهایت زین پس همه سرخند زردیش با آتشِ چهارشنبه سال آشتی خواهد کرد و تو سرخیش را بر گونه خود - خواهی دوخت- برگهای سیب با شکوفه هایش بر سرت باران خواهند شد باور کن!!
راستی یادم رفت! حال من خوب است!! نه به خوب بودن تو شادی کن
آرزو(باران)
استاد سپید ،لولی وش گرامی جسارت قلمم را ببخشید.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.