يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
چله چله
عشق تو ،
فرو می ریزد؛
از سیاه داغ چشمانم!
هرم آتشی
که خاموش نمی شود؛
سرد نمی شود؛
نمی میرد؛
شعله ورتر از هر روز!
تا قطره خون تازه ای
از ادب ومرام تو
در نوسان است؛
بررگ رگ پیکرمن.
می سپارم؛
دل مویه هایم
موج موج،
به شیون شطی
که گریست بلندبلند؛
این همه اربعین
درخسوف روی ماه تو،
ای تمام عشق!
آلاله سرخ-آذر نودوچهار
.........................................................
پ.ن:باعرض تسلیت اربعین حسینی
به آستان دل کربلایی های بی قرارش...التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود خواهرعزیزم لاله
بازهم امدم وخواندم شعر زیبایت را
ماجورباشی
تسلیت عر ض می کنم اربعین امام حسین ویارانش رو
والتماس دعا دارم نازنین