دیوانه ترین عاشق تب دارتوهستم
همخانه ی این دردم وبیمارتو هستم
رامت شده این وحشی احساس واسیرم
اهلی شده با عشق وگرفتارتو هستم
دربستراین حادثه همراه دلم باش
تاهستی وهستم به خدایارتوهستم
من بی توزلیخای زمانم مددی کن
رسوای دوعالم شده ام خوارتوهستم
ازاینکه که جوانی برود درسر این عشق
می ترسم ودرحسرت دیدارتوهستم
آیاخبرازاین من دیوانه نداری؟
درغربت این غمکده غمخوارتوهستم!!
بامعجزه ای تازه کن این ثانیه هارا
ای یوسف افسانه که دلدارتوهستم؟
دروحشت این فاصله آرامش من رفت
دیوانه ترین عاشق تب دارتوهستم