يکشنبه ۴ آذر
/ چشمهای آز اهریمن / قالب گریزلووپ شعری از عیسی نصراللهی( تیرداد)
از دفتر گریزلووپ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۲۰ شماره ثبت ۴۲۲۶۷
بازدید : ۴۱۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
/ ناب شدم
پشت دیوار نوکیسه گان
در امتداد رجحان.../
رو در روی هیمه های تیره و دودآلود
زن همسایه ناگهان در دیگش افتاد
بچه ای گریست
و
دوباره از نو....
تولدی ناب پدیدار گشت
عمر پروانه که تنیدست پیله بر خویش
که تنیدست بر تن تنک نازای این اقمار
پوپک...
نه...
قاصدک انگار خبر از مرزهای دور آورده
بر
دیوار نوکیسگان روزهای دور
همانجا آشتی برگ و بهار و باد و باران است
سبک....
بر
حجله های کیسه در نوکیسگی با خط زهرآگین اهریمن/
چشمهای آز
و
این خشک ناخن ابلیس
دوباره ناله ی آن زن
دوباره حسرت کودک....
/ ناب شدم
پشت دیوار نوکیسه گان
در امتداد کشش /
عیسی نصراللهی آبان نودوچهار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.