شنبه ۲۶ آبان
خاطراتت را کجا گم کرده ام؟ شعری از علی حاتمیان
از دفتر کلمات سیاه من نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷ شماره ثبت ۴۲۱۵۸
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب علی حاتمیان
|
دوباره به کرم ها مشکوک میشوم؛
نکند گرسنه بوده اند و خاطرات تو را خورده اند!
یا شاید مورچه ها در پی آذوقه، آنها را دزدیده اند!
یا اسکلی آنها را انبار کرده است و جایش را فراموش کرده است!
دوباره تو را مرور میکنم و بیاد نمی آورمت!!!
شاید خاطراتت را در آشنایی های چند ساعته جا گذاشته ام...
یا به هنگام فرار از تنهایی، از قلبم افتاده است...
نمی دانم، بیاد نمی آورمت...!
نه از کوران عاشقی یادی مانده،
نه از الفبای دوستی...
تنها، یادگاری از تو به دور گردنم نقش بسته که مرا به یاد هیچ چیز نمی اندازد...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.