شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: همه حال ی و هوای من تویی
**
همه حال ی و هوای من تویی
همه ی خواب وخیال من تویی
همه ی راز و نیاز من تویی
همه وصل و صال من تویی
همه امید وحال من تویی
همه دفتر ه حال من تویی
همه خاطره زار من تویی
همه عشق قرار من تویی
همه ی سبز ه بهار من تویی
همه واکس وکار من تویی
همه ساز و صدای من تویی
همه آغاز و پایان ه تویی
همه آیین و کفر ه من تویی
همه شوق و نشاط من تویی
همه ی درد وصال من تویی
همه ی در وجود من تویی
همه ی دوای حال من تویی
بیا که دوای حال من تویی
بیا که شافی درد من تویی
بیا که کافی کاف من تویی
بیا کافی به حال من تویی
همه چشم ه امید من تویی
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات : سرایش94/8/17- بدیه – ناتمام- صبح یک روز مه گرفته پاییزی در هوای غم بار شهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.