سه شنبه ۱۵ آبان
میخوام امشب از تو بگم شعری از محمد فروزان
از دفتر یک قصه، دو آدم نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۲۲:۰۵ شماره ثبت ۴۱۹۶۱
بازدید : ۴۷۶ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب محمد فروزان
|
میخوام امشب از تو بگم
نه! چه سخته که چیزی بگم
عاشقی عزیزم که گفتن نداره
تو دریای عشقی و بارون منم
میام تا تو آغوش تو گم بشم
میخوام با وجودم تو رو حس کنم
به گرمای دست تو عادت کنم
عزیزم بخند و بده زندگی
به اونی که گرم نگاهت شده
همه لحظه هایی که من بی توام
همه خاطراتو ورق می زنم
میدونی میدونم دلت با منه
کنارم بشین زندگی با تو زیبا بشه
زمستون و پائیز که بارون بیاد
دلم سمت قلب تو پر میکشه
تو آغوشتو باز کن رو به من
میخوام گونه هام از عشق جاری بشه
(م.ف)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.