شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
عشق روزنامه باطله ای پیش نبود
که صبح زود
حلاوت نگاهی را با یک سیر پنیر،
بقال سر کوچه مان در آن پنهان کرده بود
ظهر ها
گار یچی محله فریاد میزد
نون خشکیه نمکیه....
دمپایی پاره روزنامه باطله میخریم
اهای نمکیه ...
و حروف عشق که سیر از آب نمک همان یک سیر پنیر
بی رنگ شده بود...
کودک خانه معصومانه ؛
به دستان پینه بسته او میداد تا...
حضانت او را به عهد بگیرد
و اما دنیا...
چه مجرمانه با نت های
سنگینش بر سنگ فرش زمان می نواخت
که عابرین پیاده رو های
امنش را !!
گیج بر سر چهار راهی
قرار داده بود ــ
که هر چهار سوی چراغ قرمز هایش را
همان ..... شکسته بودند.!
پ.ن
هیس ... چراغ خاموش ، نقطه چین ها را پر کن - ید!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بداهه ای با کمی تعدیل تقدیم حضرت استاد فرزانه و همتبار گرانقدرم جناب علی غلامی بزرگوار
پ.ن ۲
انسانیت دینی آشناست.!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.