سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        طلب

        شعری از

        محسن احمدیوسفی گیومردی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۴۳ شماره ثبت ۴۱۸۹۰
          بازدید : ۴۶۳   |    نظرات : ۲۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محسن احمدیوسفی گیومردی
        آخرین اشعار ناب محسن احمدیوسفی گیومردی

        باز امدم تا یک زمان ، در عشق جانبازی کنم

                                       جامی زخون دل خورم ، دل را چراغانی کنم
        چون عاشقان شیدا شوم ، در بزم دل رسوا شوم
         
         
                                        وانگه سراحی در کشم ، پیمانه را خالی کنم
         
         
        لیلای دل مجنون کنم ، اتش به خرقه در زنم
         
         
                                     زان رو چراغ زهد را ، خامش در این وادی کنم
         
         
        تیغی به کف زنگی شوم ، مستی کنم مستی کنم
         
         
                                       وین  زاهدان  کور  را  ،  با  جام  سلاخی  کنم
         
         
        گر زاهدم خرقه دهم ، یک باده می از وی خرم
         
         
                                       گر ساقیم خم بشکنم ، در سجده سربازی کنم
         
         
        وانگه چو موسی می روم ، در طور سینای دلم
         
         
                                       تا چون خلیل بت شکن ، دل را ز بت عاری کنم
         
         
        هم در طلب جانم دهم ، هم در رهش فانی شوم
         
         
                                       اخر  در   این   دیر   فنا   ،  فرزند   قربانی   کنم
         
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0