دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر سید مصطفی رادحسینی
آخرین اشعار ناب سید مصطفی رادحسینی
|
من از دلواپسِ شعار پرست ، انسانِ مدرنِ غار پرست
12 ماهِ سالِ در غم اسیر ، ملتِ محزونِ ، زار پرست
تزویر ، خودنمایی و دروغ ، جماعتِ ریاکار پرست
سکوتِ بلندِ بی عدالتی ، الیگارشیِ دربار پرست
زامبیِ شهوت رانِ شب ، عقربِ زهرِ مار پرست
زنجیر و بندهایِ بر شیر ، آدمِ گرگِ هار پرست
روباهِ لباسِ کرَم پوشیده ، بواطنِ مَکّار پرست
زایشِ نوزادی از سرِ فقر ، چشم هایِ کَفتار پرست
افکار متعفن و کثیف ، حریصانِ افتخار پرست
احتکار دَوا و دارویی گران ، بیمارستانِ بیمار پرست
من از رهبران شعار پرست ، انسانِ جاهلِ مدرن وار پرست
"مـــــــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــفــــــــــــــــــــرم "
"سید مصطفی"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.