يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
باز باران ،تو و چتر ،هم قدم با کار
عطر شيرين خاک و نميدانم هيچ
واي به عطر تن خيس تو
حسادت مي کنم
___________________________________________
فصل سرماس
آغاز بهانه ي زمستان
به وزش باد در آغوش تو
حسادت مي کنم
_______________________________________________________________
کفش هايت هر قدم
پاي تو را
بوسه باران مي کنن
به عطر خوش کفشهايت
حسادت مي کنم
_______________________________________________________________
پ.ن:
اشک ، باران
باران ،اشک
نميدانم اين روزها
آسمان ميبارد يا چشم هايم
اجازه خدا؟
يک لحظه مي خواهم
بيرون از اين فصل بروم
تا درس اين فصل تمام نشده
بر مي گردم...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.