جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« بودا بر صلیب »
سانتاماریایِ زیبایِ صبحِ چشمانِ توام
پشتِ طلوعِ نگاهت
پاک ترین دریایِ اشک
موج می زند ...
من و دل
در ساحلِ صدرِ سینه ات
صومعه زدیم
به عبادتِ چشمانت ...
با نان و شرابِ عشق
کلام
"مقدّس"
و هر واژه معنی شد
تو
پرستشگاهی برایِ دریافتِ ابدیّت هستی
آنگاه که مرگ
مرا می نوشد
تو جاری ام می کنی
در جام هایِ سرخ ،
و قصّه به قصّه
بر لبانِ تشنه یِ مردم
متبرک می شوم ...
من مرده ام
امّا
به نامِ عشق
آنها صدا می زنند مرا
و این آغازِ زندگی ست
شاید به گونه ای دیگر ...
|