يکشنبه ۲۷ آبان
آماده برای فرج فرداییم... شعری از علی رفیــــعی وردنجانی
از دفتر علی رفیعی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۴۸ شماره ثبت ۴۱۱۶۹
بازدید : ۳۵۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
ما گریه کنان پسر زهراییم/
هر چند که قطره ایم در دریاییم/
ما شور حسینی همه در سر داریم/
با ذکر حسین ابن علی شیداییم/
صد شکر پناه ما بجز هیئت نیست/
صد شکر که در هفته شبی اینجاییم/
هرچند که در بند زمینیم هنوز/
ما عاشق پرواز به آن بالاییم/
از اسم حسین اسم ما مشتق شد/
ما بنده ی شرمنده ی آن آقاییم/
ناخوانده بکن نامه ی ما را امضا/
گر باز کنی نامه همه رسواییم/
با اذن خدا و حضرت خامنه ای/
ما منتظر حادثه ی کبراییم/
از داعش و سفیانی و دجال مگو/
ما جان به کفانیم که بی پرواییم/
تا کور شود هرآنکه نتواند دید/
آماده برای فرج فرداییم/
......................................................................
* محصول مشترک از مهدی دوست گلم و بنده حقیر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااااااا و دلنشین