جمعه ۲ آذر
اوف شعری از مهدی صادقی مود
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۲۸ شماره ثبت ۴۱۱۵۰
بازدید : ۶۳۲ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی صادقی مود
|
وقتی که غمگینی،
هروقت دلتنگم،
درگیر روزمرِگیِ آب و طبیعتِ سنگم
انگار داره صورت ماهت تو آسمونم خسوف میکنه.
وقتی که خوشحالی،
وقتی که دل زِندم،
انگار کیک تولدم رو لبهای نازِ تو پوف میکنه.
روزی که مایوسی،
روزی که نومیدم،
روزی که از مردم خیلی چیا دیدم
انگار مامان دوباره داره منو تهدید به اوف میکنه!
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاسگزارم برقرار باشید | |
|
سلام جناب رمضانی عزیز زمان ما هم اوف نبود و الان ورد زبان شده... زمان ما تهدید نمی کردند و تنبیه رو بدون مقدمه اجرا می کردند. تهدید امروزی نوشتم که مخاطب امروزی راحت تر ارتباط بگیرد سپاس که همراهید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
بسیارزیبا بود