شنبه ۳ آذر
بزم عشق شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۰ ۰۱:۰۳ شماره ثبت ۴۰۸۷
بازدید : ۱۱۹۴ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
جان به لب آمده تا بوسه زند آن لب را می چو نوش آمده تا ساده کند مطلب را
دل به شوق آمده تا روی به سوی تو شود پای جهد آمده آماده کند مَرکب را
یاد یار آمده تا گرم کند مجلس دل شوق وصل آمده پاشویه کند این تب را
عشق یار آمده تا همره عشاق شوم درد هجر آمده تعلیم دهد مکتب را
سوز عشق آمده غربال کند خواسته را تا مگر رام کند این دل ِ لامذهب را
بزم نابی است بپا زین همه مهمان عزیز شور و شوقیست دگر ، این دل خوش مَشرب را
هان رضا این شب عشاق مکن ساده سحر ورنه افسوس خوری در همه عمر امشب را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.