شنبه ۳ آذر
دود قليان - بوي چاي شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۰ ۱۴:۴۸ شماره ثبت ۴۰۸۱
بازدید : ۱۷۲۹ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
دود قليان - بوي چاي
عده اي دختر پسر
خنده شوخي شيطنت
ميگذارند سر به سر
----------------
پيرمردي گوشه اي
با نگاه تلخ و سرد
اين نگاه سرد او
دارد از تلخي خبر
--------------------
آب دريا مي دود
روي ساحل همچو موج
جاي پاي موج آب
هست مثل يك اثر
---------------------
آسمان تب كرده است
چون هوا شرجي شده
آب دريا ميدهد
بوئي از يك درد سر
------------------
يك سياهي آن طرف
سمت ساحل مي رسد
مردم آنجا مي كنند
در سكوت آن را نظر
------------------
كيست او ؟ يا چيست آن؟
پاسخش يك دقت است
در سكوتي مرگ بار
در سكوتي خونجگر
-------------------------
جيغ زد يك مادري
پا برهنه مي دويد
صحنه اي غمناك بود
صحنه مرگ پسر
------------------
بابلسر – شب افروز 24/4/90
Shereyar.com
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.