مرا دربندی از غم کردی ای دل
اسیر درد وماتم کردی ای دل
چنان دلداده ای باچشم بسته
که چشمم را فقط نم کردی ای دل
چه سودی دارد این دلبستگیها
که غربت رانصیبم کردی ای دل
دراین غوغای تنهایی همیشه
مرابا گریه همدم کردی ای دل
شدمم عمری غلامت بی اراده
فقط دلواپسی دم کردی ای دل
چه فرمانها نبردم ازتو اما
مرا ویران ترازبم کردی ای دل
وجودم را زدی آتش چه آسان
خودت هم بد کمر خم کردی ای دل
دل ای دیوانه با این زن چه کردی
مرا دربندی از غم کردی ای دل