جمعه ۲۵ آبان
اعلام بیزاری شعری از ایراندخت نجمیه مرادی
از دفتر دیدار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ۲۲:۰۰ شماره ثبت ۴۰۶۷۴
بازدید : ۱۰۳۴ | نظرات : ۷۰
|
دفاتر شعر ایراندخت نجمیه مرادی
آخرین اشعار ناب ایراندخت نجمیه مرادی
|
اعلام بیزاری
عهد بستم در فراقت، سالهــــا زاری کنـــم
برتنم زنجیر بنـــدم،مـــرده آزاری کنــــــم
ای که بعد ازرفتنت دنــیای من نابود شــــد
تا ابد در هجر تو یارا، عــــزاداری کنـــم
حسرتت بر دل بماند و بودنت کمبود شــد
من به دل دشنام گویم یا که دلداری کنـــــم
سهم من ازعشق پاکت رنج و بیماری شده
من گرفتارت شدم ، تا کی ریا کاری کنــم
سوز عشقت ، در وجودم آتشی افروخـــته
غمگسارا وصلتی ، تا کی سیه کاری کنــم
حاصلش،دنیا و دینم را به یکجا سوخــــته
تا به کی، خاکستری را، من نگهداری کنم
کاش می شد،مثل آن لحظه که دنیا آمــــدم
از زمین و این زمان اعــــــــلام بیزاری کنــــم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.