سه شنبه ۲۲ آبان
سیلی بی رحم خزان شعری از زینب بلند نظر (مهتاب)
از دفتر مهتاب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ۱۹:۳۵ شماره ثبت ۴۰۵۹۷
بازدید : ۴۶۸ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر زینب بلند نظر (مهتاب)
آخرین اشعار ناب زینب بلند نظر (مهتاب)
|
من نمیدانم کی گل احساس وجودم پژمرد.. درسرم,رویای سبز نوبهاران.. مرد.. اسمان دل من لرزان شد.. ناگهان باران شد.. چشم من گریان شد.. دردلم خاطره ها.. خط ب خط ویران شد.. عشق.احساس.امید.. بین این ویرانه ها پنهان شد.. پنجره همچون من.. تنش از سیلی بی رحم خزان لرزان شد.. پیکر شهر,دراغوش خزان.. یک شبحه بی جان شد.. بی تو مهتاب امشب.. پوزخندی زدو بر حال زمین خندان شد.. فصل سبز ارزو ها.. در خزان تیرگی ها.. بی تو.. اری.. یک طلسم جاودان شد..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.