جمعه ۲ آذر
دل پاییزی شعری از اکرم ابراهیمی(هیما)
از دفتر حرف دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۴۰۵۴۱
بازدید : ۴۳۰ | نظرات : ۵۰
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
تو نمیدانی که
بی تو اسمان دل من پاییزیست
لحظه ای افتابی
لحظه ای طوفانی ست
وچنان اسمان پاییز
ابر دلتنگی هام
رعد و برقی میزند
وبر این شیشه ی نازک دل
میخروشد ....
وه .... چه طوفانی به پاست
اندراین خانه ی دل
اه بارانی شد
دل نا اراممم
گردوخاک طوفان
رفت در چشمانم
اشگ هم جاری شد
از دو چشمان ترم
وچنان باران اشگ
میشود سیلی روان
بر گونه هام
حال من میگریم
انقدر میگریم
تا که ارام شود
دل پاییزی من
کاش میدانستی تو
پشت این پنجره ی
شیشه ای نازک دل
کار هر روزم شده
بغض و دلتنگی و بعد
گریه ی تکراری
کاش میدانستی
بی تو چهار فصل دل من
پاییزیست.....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.