جمعه ۲ آذر
شرح شاعر در فراق شعری از یاسر رییسوند(پاییز)
از دفتر سوز عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۳۹۸۳۹
بازدید : ۴۹۳ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر یاسر رییسوند(پاییز)
آخرین اشعار ناب یاسر رییسوند(پاییز)
|
در وزن این اشعار ،خونین بشد این دل
اوزان این شعرم،آتش بزَد محفل
نی ، نی ،که انگاری چیزی دگر است اینجا
سنگین بُوَد یاد ت ،شعرم بمانْد در گِل
آنقدر که این واژه،بنشست و پا خیزد...
کز شرم این اجبار ،باشد مرا مشکل
یاران چه میگویید! من خود از این بارَم
هر گام که بردارم ،دوم بشد منزل
آندم که این واژه در سعی کند شیون
دانم که میسوزد،کان یار بود غافل
یاسر همین دانم زین کار نیارامی
این شعر نشانی داد ،دوری تو از ساحل
خود را که آزردی،لیکن تو را پندی
زین هجر مکن کاری،جز غم نشود حاصل
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
جسارتا موزون بنظر نمی رسد
زبان بسیار قدیمی ندارد؟