يکشنبه ۲۷ آبان
سپید شعری از جهان شاه تاج مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۳۹۷۸۶
بازدید : ۳۱۰ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر جهان شاه تاج مرادی
آخرین اشعار ناب جهان شاه تاج مرادی
|
کدام سحر!؟
پنچره ی آغوش گشوده ای
بر جهان .
که آدمیان
از ترنج تماشای تو
تیغ بر انگشت تعجب کشیده اند!
از گرده ی خورشید
خون می چکد بر سفره ی زمین .
بانوی روشنی !
از کدامین دور دست
آغوش گشوده ای بر حیرانی جهان ؟
1380
2
وقتی
نیستی
پنچره
عریان است از معنی.
وقتی نیستی
پنچره
گمنام ترین قاب جهان است.
1378
3
از تو
فقط
همین برایم باقی مانده است
دستانت را بگو
خیال مرا
پاک نکنند.
امضاء : تخته سیاه .
1379
جهانشاه تاج مرادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود بر شما مهربانوی بزرگوار و گران مایه!
ببخشید که خیلی دیر متوجه پیام شما شدم و در پاسخ گویی تاخیر فراوان دارم.
سپاس گزارم از لطف و محبت سرکار.
تندرست و شاد باشید.🌷 🌷 🌷