سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        گفتم تو را صد آینه غرق تماشا میکنم

        شعری از

        احمد بیرانوند

        از دفتر دلواژه نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ ۰۲:۱۷ شماره ثبت ۳۹۶۶
          بازدید : ۸۲۹   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احمد بیرانوند
        آخرین اشعار ناب احمد بیرانوند

        گفتی به من عشق تو را همواره حاشا می کنم

        گفتم تو را صد آینه غرق تماشا  میکنم

        گفتی به من دیگر تورا هرگز نمی خواهم برو

         گفتم برای ترک تو امروز و فردا می کنم

        گفتی که دوری از تو را از جان و از دل می خرم

        گفتم که من از دوریت هر دیده دریا می کنم

        گفتی که در شب می روم تا گم کنی رد مرا

        گفتم تو را در خاطرم هر لحظه پیدا میکنم

        گفتی که پنهان می کنم هر چه نشان دارد زتو

        گفتم که عشقم را به تو هر دم هویدا میکنم

        گفتی نمیگیرم دگر دست تو را در دست خود

        گفتم تمنای لبت درخواب و رویا می کنم

        گفتی که بذر عشق را در قلب خود خشکانده ام

        گفتم تمام شهر را مفتون و شیدا می کنم

        گفتی که دارم میروم تا زندگی از سر کنم

        گفتم که بعد از رفتنت من ترک دنیا می کنم

        گفتی که عشق و عاشقی در قصه هامحصور شد

        گفتم دل مجنون خود قربان لیلا می کنم

        گفتی دلم را می دهم هر کس که یابم بعد تو

        گفتم تویی در یاد من، از غیر پروا می کنم

        گفتی که آزارت کنم تا همنشین غم شوی

        گفتم برای درد و غم آغوش خود وا می کنم

        گفتی  که فکر یار باش غم را نباشد حاصلی

        گفتم برو چیزی نگو با درد خود تا می کنم

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        ،

        احمد بیرالوند

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0