به نام یکتا ایزد مهربان
ســـــــــــــــلام دوستان عزیزم
این دوتا شعر رو که گذاشتم خیلی قدیمی اند تقریبا خیلی سال پیش که کم سن وسال تر بودم گفتم و همیطوری برحسب اتفاق انتخابشون کردم از بین بقیه
بدون هیچ تغییری در ادبیاتشون نوشتم
دوتا نوشتم زیاد از حوصله خارج نشه
(نوجوان )
نوجوان یعنی موج مانند دریا
نوجوان یعنی طراوت تازگی
نوجوان مانند اسمان قلبی بی کران
گاهی هوای دلش افتابی
گاهی ابر و بارانی
گاهی هم طوفانی
گاهی هم مثل باد میشود دارای سرعت
گاهی هم نسیم ارامی میشود
مثل اب مانند پاکی
مثل باران پر از زلالی
مثل خورشید ،پر از گرمی مهر محبت
مثل ماه تابان
مثل ستاره درخشان
نوجوان یعنی هیاهو ،شاید هم ارامی
شهریور 83
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(عشق)
تو به من اموختی
تو معنی عشق را به من آموختی
تو معنی زندگی را به من آموختی
تو به من اموختی که عشق فقط دوست داشتن نیست
فقط با هم بودن و یکی شدن نیست
تو به من اموختی که عشق ،عشق واقعی
اول عشق به خداوند است
آری تو به من اموختی
اری تو معنی عشق ،معنی زندگی را اموختی
اسفند 84
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مثل همیشه خوشحالم از دیدنتون
.
.
.
التماس دعا ....