پنجشنبه ۱ آذر
بی وفایی شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۴۴ شماره ثبت ۳۹۵۰۶
بازدید : ۱۳۳۱ | نظرات : ۵۷
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
مثل هر روز
امروز هم
به تو فکر می کردم
فریاد می زدم
تو را می خواستم
توجهی نکردی
ناگهان قلبم از تپش ایستاد
به اورژانس زنگ زدم نیامد
می گفت:
ما را با دلشدگان کاری نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.